Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu w sklepie internetowym, ma prawo do odstąpienia i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Bezpośredni koszt zwrotu Towaru ponosi Klient.
Procedura zwrotu towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów wypełniając formularz zwrotu - plik do pobrania - kliknij
Wypełniony formularz zwrotu można przesłać w następujący sposób:
a) drogą elektroniczną na adres mailowy: info@koszule.sklep.pl
Sprzedawca po otrzymania wypełnionego formularza zwrotu, potwierdzi odstąpienie od umowy sprzedaży towarów drogą mailową na wskazany przez Państwa adres.
b) drogą pocztową wysyłając wypełniony formularz na adres:
Justa Wójcik Sp. Jawna
Sklep Internetowy - ZWROT TOWARU
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
Sprzedawca po otrzymaniu wypełnionego formularza zwrotu, potwierdzi odstąpienie od umowy sprzedaży towarów drogą mailową na wskazany przez Państwa adres.
c) odsyłając towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupy na adres:
Justa Wójcik Sp. Jawna
Sklep Internetowy - ZWROT TOWARU
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
Sprzedawca po otrzymaniu wypełnionego formularza zwrotu, potwierdzi odstąpienie od umowy sprzedaży towarów drogą mailową na wskazany przez Państwa adres.
W przypadku, gdy wybiorą Państwo sposób a lub b w terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo formularz zwrotu, należy odesłać towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
Justa Wójcik Sp. Jawna
Sklep Internetowy - ZWROT TOWARU
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz wszystkie metki. W przypadku wysyłki zwracanego towaru, bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu podczas transportu.
Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy dostępny w sklepie internetowym) zostanie dokonany nie później niż 14 dni od otrzymania formularza zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany na numer konta podany przez Państwa w formularzu zwrotu.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów.
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji - plik do pobrania - kliknij
Wypełniony formularz reklamacji wraz z dowodem zakupu i towarem należy odesłać na adres:
Justa Wójcik Sp. Jawna
Sklep Internetowy - REKLAMACJA
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. O decyzji zostaną Państwo poinformowani drogą mailową lub telefoniczną.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Bezpośredni koszt zwrotu Towaru ponosi Klient.
Procedura zwrotu towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów wypełniając formularz zwrotu - plik do pobrania - kliknij
Wypełniony formularz zwrotu można przesłać w następujący sposób:
a) drogą elektroniczną na adres mailowy: info@koszule.sklep.pl
Sprzedawca po otrzymania wypełnionego formularza zwrotu, potwierdzi odstąpienie od umowy sprzedaży towarów drogą mailową na wskazany przez Państwa adres.
b) drogą pocztową wysyłając wypełniony formularz na adres:
Justa Wójcik Sp. Jawna
Sklep Internetowy - ZWROT TOWARU
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
Sprzedawca po otrzymaniu wypełnionego formularza zwrotu, potwierdzi odstąpienie od umowy sprzedaży towarów drogą mailową na wskazany przez Państwa adres.
c) odsyłając towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupy na adres:
Justa Wójcik Sp. Jawna
Sklep Internetowy - ZWROT TOWARU
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
Sprzedawca po otrzymaniu wypełnionego formularza zwrotu, potwierdzi odstąpienie od umowy sprzedaży towarów drogą mailową na wskazany przez Państwa adres.
W przypadku, gdy wybiorą Państwo sposób a lub b w terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo formularz zwrotu, należy odesłać towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
Justa Wójcik Sp. Jawna
Sklep Internetowy - ZWROT TOWARU
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz wszystkie metki. W przypadku wysyłki zwracanego towaru, bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu podczas transportu.
Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy dostępny w sklepie internetowym) zostanie dokonany nie później niż 14 dni od otrzymania formularza zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany na numer konta podany przez Państwa w formularzu zwrotu.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów.
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji - plik do pobrania - kliknij
Wypełniony formularz reklamacji wraz z dowodem zakupu i towarem należy odesłać na adres:
Justa Wójcik Sp. Jawna
Sklep Internetowy - REKLAMACJA
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. O decyzji zostaną Państwo poinformowani drogą mailową lub telefoniczną.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Bezpośredni koszt zwrotu Towaru ponosi Klient.