Nie pamiętam hasła do logowania?
Na stronie logowanie kliknij przypomnij hasło. Podaj e-mail i na twoje konto pocztowe zostanie wysłany link gdzie będzie można zmienić hasło na nowe.
Co oznacza dostępność przy produkcie na karcie? Czy w tym czasie dostanę swoją przesyłkę?
Dostępność na karcie produktów jest podana w dwóch wartościach 48 godzin i 7-14 dni. Oznacza, że w tym czasie produkt zostanie wysłany ze sklepu do Państwa.
Produkty które chce zamówić mają różną dostępność, czy będą wysyłane do mnie w różnych terminach?
Zamówienie będzie wysłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty, które są dostępne w krótszym czasie mają być wysłane szybciej należy złożyć osobne zamówienie na nie.
Czy cena wyświetlana przy produkcie jest ceną produktu z dostawą?
Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Cena za dostawę jest doliczana do całego zamówienia.
Czy wysyłają Państwo przesyłki za granicę?
Sklep realizuje wysyłki za granicę. Należy sprawdzić w procesie zamawiania czy Państwo do którego ma być wysłana paczka znajduję się w opcjach. Za zamówienia wysyłane za granice należy zapłacić przelewem.
Złożyłem dwa/trzy zamówienia. Czy mogą zostać wysłane jedną paczką?
Oczywiście. W takim wypadku należy poinformować sprzedawcę o tym, że złożone zamówienia mają zostać wysłane jedną paczką.
Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia?
Niestety nie, nie mamy możliwości zmiany adresu po przekazaniu paczki do firmy kurierskiej. W celu ustalenia godziny doręczenia, oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca dostarczenia oddziałem firmy GLS.
Otrzymałem informacje o wysłaniu paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
Prosimy o kontakt z odziałem firmy GLS i podania numeru paczki w celu ustalenia gdzie ona się znajduję. Czasami jest tak że kurier nie może zostawić awiza lub awizo zaginie. W przypadku kiedy paczki nie ma w firmie kurierskiej prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Zaginięcie paczki zdarza się niezwykle rzadko.
Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?
Sklep nie odpowiada za system pracy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też za kontakt telefoniczny kuriera przed doręczeniem. W celu ustalenia godziny doręczenia, należy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem firmy GLS.